انیمه چهار فصل کاسلوانیا را در بلوری با قیمت زیر 50 دلار دریافت کنید

شانس یک بازی ویدیویی جدید Castlevania ممکن است به اندازه ای باشد که دراکولا انعکاس خود را در آینه ببیند، اما حداقل این فرنچایز با اقتباس انیمیشن عالی نتفلیکس جان تازه ای پیدا کرده است. چهار فصل برای اولین حماسه با حضور تیم رویایی Trevor Belmont، Alucard و Sypha تولید شده است، و اگر می‌خواهید سریال را در Blu-ray تماشا کنید، می‌توانید همین الان یک معامله با زمان محدود به دست آورید.

آمازون تمام فصل‌های اصلی را با قیمت نسبتاً بالایی ارائه می‌کند، و این جعبه‌ست‌ها همچنین حاوی چندین قطعه محتوای اضافی هستند که در نتفلیکس نخواهید یافت. دو فصل اول تقریباً 50٪ تخفیف دارند و می توانند با 16 دلار مال شما شوند، در حالی که فصل های 3 و 4 به ترتیب 16 و 17 دلار هستند. اگر از طرفداران پر و پا قرص Castlevania هستید و می خواهید کالایی داشته باشید، یک جعبه جعبه فصل 1 در دسترس است، همچنین با یک تی شرت بسیار شیک همراه است. همچنین می‌توانید چهار Funko Pops بر اساس شخصیت‌های Castlevania: Nocturne، مجموعه‌ای که اولین حماسه را دنبال می‌کند، پیش‌سفارش دهید.

انیمه Castlevania
انیمه Castlevania

اگر در اولین پخش آن از دست داده باشید، Castlevania به دنبال شکارچی خون‌آشام تروور بلمونت، جادوگر قدرتمند Sypha و Alucard می‌رود که دراکولا و ارتش شیطانی‌اش را درگیر می‌کنند. نیمه دوم سریال بر روی گروهی از خون آشام ها تمرکز دارد که به دنبال ایجاد پادشاهی مرده خود هستند، و همچنین خود گریم ریپر بد دهن (این ممکن است بهترین نقش مالکوم مک داول باشد).

همانطور که انتظار دارید، این سریال خشن است و دارای صحنه‌های اکشن متحرک زیبایی است و همچنین شوخی‌هایی تیزتر از تیغ تیغ در برخی از صحنه‌های آرام‌تر دارد. برای موارد اضافی، ویدیوهای پشت صحنه، مصاحبه‌های صداپیشه، استوری‌برد، گالری‌های هنری و موارد دیگر را در این مجموعه‌های باکس پخش خواهید کرد.

بخوانید  Capcom احتمالا سال 2023 را با یک بازی بزرگ به پایان خواهد رساند

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر