هیدتاکا میازاکی، خالق Elden Ring، میگوید این بازی بالاترین سطح عملکردی است که بازیکنان میتوانند انتظار داشته باشند و از تمام منابع Fram استفاده میکنند.
Elden Ring بزرگترین و موفق ترین بازی است که تاکنون توسط FromSoftware منتشر شده است و از جهات مختلف مورد تحسین منتقدان و بازیکنان قرار گرفته است. هیدتاکا میازاکی، کارگردان کهنه کار این استودیو و خالق بازی هایی مانند Dark Souls، Demon’s Souls و Elden Ring، در مصاحبه ای با مجله گاردین گفت که در شرایط فعلی، بازیکنان نمی توانند انتظار داشته باشند که نرم افزار بازی های بزرگتر یا حتی بازی های بزرگتر را بسازد. اندازه حلقه الدن
او همچنین خاطرنشان کرد که استودیو در تلاش است تا ثبات عملکرد را حفظ کند و اطمینان حاصل کند که تمام سرمایه و تمرکز خود را به یک بازی خاص گره نزند. میازاکی در بخشی از صحبت های خود در این باره می گوید: «بودجه، وسعت، گستره عملکرد و هر چیز دیگری به جایی رسیده است که دیگر به اندازه گذشته تحمل شکست وجود ندارد.
فرض کنید تقریباً همه پروژه های ما شریک و حامی خاص خود را دارند که پروژه را تأمین مالی می کند. از نظر مدیریتی، ما تمام سرمایه خود را روی یک پروژه شرط بندی نمی کنیم. قبل و بعد از Elden Ring تفاوت مشخصی وجود خواهد داشت. به عنوان مثال، شما می توانید این را به خوبی در Armored Core VI مشاهده کنید. از نظر اینکه FramSoftware چقدر بزرگ شده است، Elden Ring در واقع بالاترین چیزی است که می تواند بدست آورد.
از همه امکانات و استعدادی که داشتیم برای این کار استفاده کردیم. نگرانی هایی در مورد گسترش دامنه کار حتی بیشتر وجود دارد. شاید داشتن چند پروژه قدم بعدی در کار ما باشد. برخی از استعدادهای جوان نیز می توانند از این فرصت برای طراحی و مدیریت پروژه های کوچکتر استفاده کنند.
اگر فکر می کردید که حلقه الدن به اندازه کافی بزرگ نیست، این خبر شما را ناامید خواهد کرد. اما نمی توان انکار کرد که الدن رینگ اثر بزرگی بود که فرامسافت زمان زیادی را صرف آن کرد. در واقع، چیزی که Elden Ring را بسیار ارزشمند می کند، اندازه این بازی نیست، بلکه کیفیت بالای تجربه بازی در تمام دقایق تجربه آن است که توسعه دهندگان FrameSoftware توانسته اند ارائه دهند.
اگر قرار است بازیهای آینده FromSoftware در مقیاس بزرگتر باشند، برای این استودیو سخت است که بتواند این کیفیت را برای آنها حفظ کند. با در نظر گرفتن این موضوع که کیفیت را فدای کمیت نمی کنیم، این بهترین رویکردی است که بازیکنان می توانند از یک بازی ساز انتظار داشته باشند.
در نهایت می توانید نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.