امکان نمایش بسته الحاقی Alan Wake 2 در Summergame Fest

این امکان وجود دارد که Remedy یک یا هر دو بسته الحاقی Night Springs و The Lake House را در طول رویداد Summergamefest معرفی کند.

درمان قبل از انتشار Alan Wake 2 سال گذشته اعلام شد که بازی ترسناک بقا پس از انتشار رسمی، دو بسته الحاقی قابل خرید دریافت می کند که محتوای داستانی بازی را گسترش می دهد. هر دوی آنها بازی DLC که اولین آن Night Springs است فراخوان شده است و برای سال 2024 برنامه ریزی شده است و به نظر می رسد زمان معرفی این بسته ها (حداقل اولین) نزدیک است. این ادعایی است که بر اساس یک سری نکات غیرمستقیم توسط سازندگان بازی مطرح شده است.

به عنوان مثال، Remedy Entertainment طی چند روز گذشته تغییراتی در شبکه های اجتماعی خود ایجاد کرده است که یکی از آنها تغییر نام کاربری توییتر (X) به Poison Pill Entertainment است. تصویر هدر اکانت رسمی این شرکت نیز در همین راستا تغییر کرده است. البته باید گفت که قاعدتا انتظار نداریم رامسی به عنوان تیزر برای برنامه های آینده اش چنین کاری انجام دهد.

همچنین می دانیم که این تغییرات قطعاً به Alan Wake مرتبط است. در واقع توییتی توسط Remedy با هشتگ اکانت رسمی این بازی و لوگوی Poison Pill Entertainment منتشر شده است. کی زنگ زده؟ نایت اسپرینگز اشاره می کند که برای طرفداران آلن ویک آشناست.

بسته الحاقی الن ویک 2 Night Springs

نکته جالب دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که جف کیلی، تهیه‌کننده رویداد Summer Gamefest، صفحه Remedy را نیز با توییت معروف ایموجی چشم‌های دوخته شده خود تگ کرد. رویداد Summer Gamefest قرار است در تاریخ 7 ژوئن (جمعه 18 ژوئن) برگزار شود.

بخوانید  Thunderbolts مارول تولید را در طول اعتصاب نویسندگان به حالت تعلیق در می آورد

با توجه به جزئیات منتشر شده در سال گذشته در مورد Alan Wake 2، بسته های الحاقی بازی Night Springs و The Lake House نام خواهند داشت. اولی بازیکنان را در نقش تعدادی از شخصیت های بازی در یک قسمت قرار می دهد که از یک سریال تلویزیونی تخیلی به نام چشمه های شب الهام گرفته شده است. در جهان وجود دارد آلن ویک می گوید. Lake House همچنین حول یک ساختمان مرموز در حاشیه دریاچه Cauldron می چرخد، جایی که همه چیز طبق معمول اشتباه می شود.

این که آیا یک یا هر دو بسته الحاقی بازی در Summer Game Fest معرفی خواهند شد یا نه، احتمالاً تا زمان رویداد نامشخص باقی خواهد ماند. اما با توجه به اینکه هر دو DLC در سال 2024 منتشر خواهند شد، اکنون زمان خوبی برای صحبت در مورد آنها به نظر می رسد.

بازی DLC Alan Wake 2

علاوه بر این، Remedy قبلا گفته بود که Alan Wake 2 یک حالت عکس رایگان در بهار 2024 منتشر خواهد کرد، به احتمال زیاد جزئیات این موضوع به زودی مشخص خواهد شد.

Alan Wake 2 بر روی پلی استیشن 5، سری ایکس باکس در دسترس است این بازی 1.3 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است و آن را به سریع ترین بازی تاریخ تبدیل کرده است. با این حال، درآمد بازی به طور کامل هزینه های ساخت و تبلیغات بازی را جبران نکرد.

در نهایت نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر