نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید.
اشاره ای به تبلیغات شخصی سازی شده درون بازی در پتنت جدید Xbox
مایکروسافت اخیرا تایید کرده است که بازیهای انحصاری آیندهاش برای کنسولهای Xbox Series X Xbox Series S با قیمت ۷۰ دلار به فروش خواهند رسید. در همین حال، این شرکت گفت که احتمالاً قیمت سخت افزار و اشتراک را در مقطعی افزایش خواهد داد.
مدتی است که گزارشهایی از سوی صاحبان پلتفرمهای بازی و شرکتهای انتشاراتی میشنویم که به دنبال راههای جدیدی برای کسب درآمد از بازیها از طریق تبلیغات زنده هستند، و به نظر نمیرسد این جنون نمیخواهد متوقف شود. پتنت جدیدی که اخیراً توسط مایکروسافت ثبت شده نیز به همین مشکل اشاره دارد. این پتنت به وسیله ای امن برای ارائه محتوای تبلیغاتی شخصی سازی شده در یک تجربه بازی آنلاین مربوط می شود.
با توجه به توضیحات این فایل، این فرآیند بر شناسایی مکان مناسب در محیط بازی برای پوشش محتوای تبلیغاتی در بازه زمانی مشخص و شناسایی محتوای مناسب برای نمایش به کاربر تمرکز دارد. به عبارت دیگر، این اختراع جدید فعالیت های بازیکنان را در حین بازی شناسایی می کند و تبلیغات شخصی سازی شده درون بازی را در کنار گیم پلی بدون وقفه ارائه می دهد. همانطور که قبلا ذکر شد، این اولین باری نیست که از تلاش شرکت های فعال در این صنعت پیرامون تبلیغات درون بازی می شنویم.
پتنت جدید Xbox به تبلیغات شخصی سازی شده درون بازی برای بازیکنان اشاره دارد.
اخیراً گزارش شده است که مایکروسافت در حال کار بر روی یک برنامه تبلیغاتی درون بازی برای عناوین رایگان است. اگرچه ادعا شده است که سونی نیز برنامه های مشابهی برای این ویژگی دارد. اگرچه پتنت لزوماً به معنای اجرای نهایی یک پروژه نیست و اغلب برای حفاظت از ایده ها و فناوری های شرکت ها درج می شود، اما اگر پروژه ای در این راستا به طور رسمی اجرا شود، احتمالاً در بهترین حالت آزمایشی خواهد بود.