استودیو Hellblade در حال کار بر روی یک بازی جدید، بدون خطر خاموش شدن است

طبق گزارش‌ها، نینجا تئوری، توسعه‌دهنده Hellblade در حال کار بر روی یک بازی جدید است و مانند چندین استودیو خواهرش در مایکروسافت، در خطر تعطیلی نیست.

به گفته Windows Central، بازی جدید این استودیو قبلاً چراغ سبز دریافت کرده است و مایکروسافت قصد ندارد استودیو را تعطیل کند. علاوه بر این، بازی جدید از Project Mara که Ninja Theory در سال 2021 فاش کرد، جدا خواهد بود. جزئیات بیشتری در مورد این بازی جدید وجود ندارد، مثلاً اینکه این یک ورودی دیگر در سری Hellblade باشد یا یک IP کاملاً متفاوت.

Project Mara به عنوان یک بازی ترسناک روان‌شناختی متمرکز بر فوتورئالیسم در یک آپارتمان مجرد گزارش می‌شود. هنوز تاریخ انتشاری برای این موضوع وجود ندارد.

در اوایل این ماه، مایکروسافت چندین استودیو خود از جمله Arkane Austin، توسعه دهنده Redfall و Tango Gameworks، توسعه دهنده Hi-Fi Rush را تعطیل کرد. این نگرانی وجود داشت که دیگر استودیوهای ایکس‌باکس مانند Ninja Theory پس از انتشار Senua's Saga: Hellblade II به سرنوشت مشابهی دچار شوند، زیرا گفته می‌شد که Arkane Austin بازی جدیدی را قبل از بسته شدن آن منتشر می‌کند.

Senua's Saga: Hellblade II اکنون برای رایانه های شخصی و Xbox Series X|S در دسترس است. در بررسی Senua's Saga: Hellblade II از GameSpot، گفتیم: “Hellblade 2 ممکن است از نظر بصری برجسته ترین عنوان Xbox تا به امروز باشد، اما در نهایت با تمرکز بر وفاداری به جای کیفیت، “داستان و گیم پلی” تضعیف شده است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  7 بهترین گزارش پخش جریانی برای تماشای فصل کریسمس شما