استودیوی پلی استیشن در لندن تعطیل شد

استودیوی پلی استیشن لندن رسما به فعالیت خود در صنعت بازی های ویدیویی پایان داد و درهای خود را بست.

بخش سرگرمی های تعاملی سونی رسما تعطیلی استودیوی خود در لندن را اعلام کرد. این استودیو که در سال 2002 تاسیس شد و در سوهو، لندن مستقر است، روی سریال The Getaway کار کرده و گسترش فرنچایز Singstar را مدیریت کرده است.

علاوه بر این، استودیوی لندن چندین محصول از جمله بازی‌های دوربین EyeToy PlayStation، کتاب‌های داستان Wonderbook و بازی‌های VR Worlds و Blood & Truth را توسعه داده است. استودیوی پلی استیشن لندن اخیراً مشغول کار بر روی یک بازی مبارزه ای آنلاین است که در دنیای خیالی Balham لندن اتفاق می افتد.

سونی در فوریه امسال اعلام کرد که استودیوی لندن خود را به عنوان بخشی از برنامه‌های کوچک‌سازی گسترده‌اش تعطیل می‌کند، که حدود هشت درصد از نیروی کار پلی‌استیشن، معادل حدود 900 توسعه‌دهنده، از سراسر جهان اخراج خواهند شد.

پوستر بازی Blood & Truth با شخصیت های سریال

استودیو لندن در پیام خداحافظی خود نوشت: «برای بیش از 20 سال، استودیو لندن خانه افراد فوق العاده با استعداد و خارق العاده ای در صنعت بازی بوده است با تشکر فراوان از همه بازیکنان و همکارانی که در طول این سال ها از ما حمایت کردند، ما یک سفر شگفت انگیز و شکست ناپذیر داشته ایم.”

اخراج های اخیر سونی شامل دیگر استودیوهای پلی استیشن از جمله Insomniac Games، Naughty Dog و Firesprite، سازنده بازی واقعیت مجازی Horizon Call of the Mountain می شود. هرمان هالست پس از انتخاب خود به عنوان مدیرعامل پلی استیشن، وی اظهار داشت که این شرکت در حال ارزیابی مجدد عملکرد خود است و اخراج کارکنان منجر به لغو برخی از پروژه های اعلام نشده خواهد شد.

بخوانید  فهرست کامل مشخصات پردازنده های نسل سیزدهمی اینتل Raptor Lake

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر