ادی مورفی در تریلر The New Beverly Hills Cop: Axel F به شهر بازگشته است

باورش سخت است که سه دهه از سومین فیلم پلیس بورلی هیلز می گذرد. اما تابستان امسال، بزرگترین فرنچایز ادی مورفی با پلیس بورلی هیلز به نتفلیکس بازگشت: اکسل اف. در لس آنجلس و بورلی هیلز در 30 سال پس از 30 سال پس از فیلم بورلی هیلز، چیزهای زیادی تغییر کرده است، اما تنها چیزی که ثابت می ماند، اکسل فولی مورفی است. ، که در تریلر جدید Axel F پاسخ منفی را نمی پذیرد.

بورلی هیلز Cop 4 از اواسط دهه 90 در حال توسعه بوده است در سال 2011، حتی یک قسمت آزمایشی برای یک سریال تلویزیونی پلیس بورلی هیلز وجود داشت که پسر اکسل را به عنوان شخصیت اصلی دنبال می کرد تا اکسل رئیس پلیس دیترویت شود. مورفی در خلبان پلیس بورلی هیلز ظاهر شد، اما این سریال به سریال منتقل نشد. برای اکسل اف، شخصیت اصلی مورفی به جای یک پسر، یک دختر به نام جین ساندرز (تیلور پیج) دارد. جین همچنین به نوعی با توطئه جنایتکارانه ای که اکسل را به ساحل غربی بازمی گرداند مرتبط است، اما تریلر در جزئیات داستان بسیار مبهم است.

دوست پسر سابق جین، کارآگاه بابی ابوت (جوزف گوردون-لویت)، بالفعل شریک جدید اکسل در این فیلم است. اما چهره های آشنا از فیلم های قبلی از جمله ستوان ویلیام “بیلی” روزوود (قاضی راینهولد)، گروهبان جان تاگارت (جان اشتون)، برونسون پینچات در نقش سرژ و پل رایزر در نقش کارآگاه جفری فریدمن.

Beverly Hills Cop: Axel F در تاریخ 3 جولای در نتفلیکس منتشر خواهد شد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  AWP: از 3 مرد در آشیانه تا تفنگ نمادین Counter-Strike | بارگذاری - بارگذاری