آینده بانجی چیست؟ | نقطه روشن

بانجی با وجود انتشار یکی از تحسین‌برانگیزترین الحاقات سال، یعنی The Final Shape از Destiny 2، سال سختی را پشت سر گذاشت. اکتبر گذشته، توسعه دهنده حدود صد نفر یا حدود 8 درصد از نیروی کار خود را اخراج کرد. در اوایل این هفته، این استودیو 220 نفر دیگر یا 17 درصد از نیروی کار خود را اخراج کرد، در حالی که 12 درصد از کارکنان باقی مانده خود را به شرکت مادر خود، سونی منتقل کرد.

پیت پارسونز، یکی از مدیران Bungie، «افزایش هزینه‌های توسعه»، «تغییرات صنعت» و «شرایط اقتصادی مداوم» را به‌عنوان دلایلی برای اخراج‌های انبوه ذکر کرد که بر «اکثر» موقعیت‌های مدیریتی و مدیران ارشد در Bungie تأثیر گذاشت. با توجه به این از دست دادن رهبری، جای تعجب نیست که استودیو وارد دوره ای می شود که مدیران اجرایی آن را “دوره تغییرات عظیم” می نامند. و در رابطه با انتقال انبوه کارمندان سابق Bungie به سونی، پارسونز توضیح داد که این اقدام به منظور “عمیق‌تر کردن” ادغام Bungie در شرکت بود، بیانیه‌ای که ابروهای بسیاری را برانگیخت.

در حالی که مشاهده این اخراج‌ها به‌عنوان آخرین مورد از یک سری از دست دادن شغل‌های گسترده در سراسر صنعت آسان است، آنها همچنین روند جذب شرکت‌های بزرگ توسعه‌دهندگان معتبر را نشان می‌دهند و اینکه چگونه این امر در نهایت منجر به تغییرات قابل‌توجهی در کارکنان، اولویت‌ها و به طور بالقوه هویت می‌شود. این هفته در Spot On، تام و لوسی درباره تأثیر این اخراج‌ها و معنای آن برای آینده Destiny 2، Marathon و Bungie به طور کلی بحث می‌کنند.

بخوانید  داور ایرانی در جشنواره بین المللی فیلم پالم اسپرینگز

Spot On یک برنامه خبری هفتگی GameSpot است که در آن Tamoor Hussain سردبیر و لوسی جیمز تهیه کننده ارشد درباره آخرین اخبار بازی صحبت می کنند. با توجه به چرخه خبری بسیار پویا و بی پایان صنعت بازی های ویدیویی، همیشه چیزی برای صحبت وجود دارد. برخلاف اکثر برنامه‌های امور جاری، Spot On به جای جمع‌بندی مجدد همه اخبار، نگاهی عمیق به یک موضوع دارد. Spot On هر جمعه پخش می شود.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر