آپدیت رایگان یورو 24 به EA Sports FC 24 اضافه خواهد شد

به روز رسانی یورو رایگان است بازی EA Sports FC 24 فردا منتشر خواهد شد.

قرار است یورو باشد 24 برای EA Sports FC 24 رایگان است. این به روز رسانی فردا، 17 ژوئن در دسترس خواهد بود. مسابقات یورو از 14 ژوئن در مونیخ آغاز می شود. دیدار افتتاحیه اسکاتلند و آلمان میزبان این دوره از مسابقات خواهد بود.

در این حالت، بازیکنان می توانند این مسابقات دارای مجوز را در پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و سری ایکس باکس بازی کنند. این حالت برای EA Sports FC Online و EA Sports FC Mobile نیز عرضه شده است.

بازیکنانی که تا 26 ژانویه 1402 (16 ژانویه 2024) EA Sports FC 24 را بازی کردند، یکی از موارد زیر را در Ultimate Team Euro 24 دریافت خواهند کرد:

  • جک گریلیش (انگلیس)
  • عثمان دمبله (فرانسه)
  • فدریکو کیزا (ایتالیا)
  • فلوریان ویرتس (آلمان)
  • ویرجیل ون دایک (هلند)
  • آلوارو موراتا (اسپانیا)

پوستر آپدیت یورو 24 برای EA Sports FC 24

گای لورن اپستاینمدیر بازاریابی یوفا هنگام معرفی این حالت گفت: “ما مفتخریم که همکاری خود را با EA Sports گسترش می دهیم.” یورو 2024 بخشی از EA Sports FC خواهد بود. یورو 24 یکی از هیجان‌انگیزترین تورنمنت‌های فوتبال در جهان است و ما خوشحالیم که انجمن بزرگ EA Sports FC 24 در سراسر جهان این فرصت را خواهند داشت تا این مسابقات را در چنین محیط بازی فوق‌العاده‌ای تجربه کنند.

کاربران پلی استیشن پلاس می توانند تا 17 ژوئن EA Sports FC 24 را دریافت کنند. Ultimate Team Starter Pack نیز برای کاربران سطح پایه در دسترس خواهد بود. این بسته شامل 11 بازیکن غیرقابل معامله با رتبه 82 یا بالاتر است. یک بازیکن آیکون قرضی که می تواند برای هفت مسابقه انتخاب شود نیز در این بسته گنجانده شده است.

بخوانید  V Rising چهار میلیون نسخه فروخته است

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر