آپدیت جدید Hogwarts Legacy محتوای جالبی را به بازی اضافه می کند

توسعه دهندگان هاگوارتز Legacy تاریخ انتشار آپدیت تابستانی را که شامل حالت عکاسی است، اعلام کرده اند.

استودیوی نرم‌افزار Avalanche در توییتی جدید اعلام کرد که آپدیت تابستانی بزرگ و مورد انتظار هاگوارتز Legacy در تاریخ 17 ژوئن 1403 (6 ژوئن 2024) در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. یکی از مهم ترین عناصر جدید در این آپدیت، اضافه شدن حالت عکس است که با گزینه های شخصی سازی مانند تنظیم عمق، فاصله، نوردهی، فیلترهای مختلف و … به بازی اضافه خواهد شد.

علاوه بر این، به‌روزرسانی تابستانی محتوای بیشتری را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد، از جمله لباس و کت زندانی آزکابان، عینک‌های زنده، جارو اسطوخودوس، سواری Onyx Hippogriff، و گزینه بازنشانی نقاط استعداد برای مدیریت بهتر پیشرفت. همچنین فروشگاه غول پیکر Haunted Hogsmeade که در حال حاضر در انحصار بازیکنان پلی استیشن است به همراه جایزه Felix Felicis Potion Recipe به بازی اضافه خواهد شد. تیم سازنده قبلا تایید کرده بود که این ماموریت انحصاری با آپدیت تابستانی در اختیار بازیکنان دیگر پلتفرم ها قرار خواهد گرفت.

Hogwarts Legacy هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و سری ایکس‌باکس در دسترس است. طبق آخرین آمار، این بازی از زمان انتشار در فوریه 2023 تاکنون بیش از 24 میلیون نسخه فروخته است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  بهترین بازی های جنگ جهانی اول | از Battle of Empires تا بتلفیلد