آنیا تیلور جوی می گوید هوش مصنوعی از چهره او برای زنده کردن Furiosa جوان استفاده کرد

پیش از ساخت Furiosa: A Mad Max Saga، کارگردان جورج میلر در نظر داشت از CGI برای پیری شارلیز ترون استفاده کند تا بتواند نسخه جوان‌تر شخصیتش را بازی کند. در عوض، میلر تصمیم گرفت با آنیا تیلور-جوی در نقش Furiosa جوان همراه شود و آلیلا براون در نقش Furiosa در کودکی به تصویر بکشد. اما اگر متوجه شدید که براون بیشتر و بیشتر شبیه تیلور جوی به عنوان شخصیت پیر شده در فیلم است، بدانید که تصورش را هم نمی‌کردید.

از طریق ورایتی، تیلور جوی در نمایش کلی کلارکسون ظاهر شد و توضیح داد که چگونه میلر از هوش مصنوعی برای ترکیب چهره خود و براون استفاده کرد.

تیلور جوی گفت: «جورج میلر خیلی زود این ایده را داشت. تیلور جوی توضیح داد. مردم قبلاً به Furiosa جدید عادت کرده بودند. او می خواست که انتقال بین دو بازیگر نقش او بدون درز باشد. و بنابراین من دو روز از احمقانه ترین کارهایی را که می توان تصور کرد انجام دادم. و صورت ما را به هم ریختند. »

تیلور جوی در ادامه توضیح داد که تقریباً 35 درصد از چهره او برای صحنه های اولیه براون در فیلم استفاده شده است. اما با بزرگ‌تر شدن Furiosa، ویژگی‌های صورت تیلور جوی بیشتر و بیشتر بر روی براون قرار می‌گرفت تا اینکه تیلور جوی رسما این نقش را بازی کرد.

این بازیگر همچنین توضیح داد که چرا هنرمندان هوش مصنوعی اینقدر هالیوود را نگران می کنند.

تیلور جوی گفت: «دلیلی وجود دارد که صنعت ما اعتصاب کرد. “این یک چیز ترسناک است، و من فکر می کنم اگر می خواهید از آن استفاده کنید، باید در مورد آن صادق باشید و همیشه باید توافقی باشد. این عدم رضایت در هر چیزی در زندگی ترسناک است.”

بخوانید  نقد و بررسی فیلم شاید اینطور باشد | داستان عشق و ازدواج

Furiosa: A Mad Max Saga اکنون در سینماها در دسترس است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر